Monday, September 6, 2010

加油!!!

whuuhuuu....
exam is around the corner lu....
for
me??haha heaven start any revision yet.....so clever!!!!!
haiz....really lazy to start my
fucking revision......
all the theories make me crazyyyyyyyyyyyyy!!!!!

but one things i knoe that...................
kakaka
i will handle it.........
bcoz im
gan jinn hoong wat????!!!!

hnmmmmm....
yesterday got one
PIG calling me said that....
"XXX im feel
sad and stress now...."
erm,
肥猪,其实我也和你一样啊。。。。
考试有谁会没压力呢???
而我也知道这一次你的时间表真的很
。。。。。
3天考5科。。。。
可是我知道你是一定做得到的。。。。
你每一次也是酱说没把握,结果成绩出来还是
很好啊。。。。

肥猪
你别那么担心了。。。。
虽然昨天我给你的鼓励可能帮不上什么忙。。。。
可是肥婆一定会帮你bo bi bo bi的啊。。。。
放心吧=)
别忘了你有个很lucky的
儿子。。。
还有死男人教你啊^^
这一次你一定也会顺利
过关的。。。。。

bo bi bo bi.....
希望我也是!!!!!!
嘻嘻。。。。。。。
我们一起努力吧。。。。=)
muacks。。。。
我爱你肥猪

No comments:

Post a Comment