Thursday, October 29, 2009

alone...

ALone feeL....

i'm missing HIM badly right now =(
i'm seriously need HIM to be my side now =(

There are a lot has been happening in the past few days. I have lost myself. I dont know who i am anymore. I cant seem to control my emotions…sometimes I’m happy sometimes i just breakdown but there has nvr been a passing moment which i would not think of him….

“since I’m going to improve my mandarin…..so~ as usual I’m going to use mandarin to blogging in tis time~ “


这几天不知道怎么了。。。每当一个人在家时,都变得好多东西想!!!!真的很讨厌那种feel。。。有时想着想着就会留下眼泪,每次流泪后最想能出现在我面前的人就是你。。。。but I think tis is really impossible…..haiz….

最近你参加了学校的活动,这几天你都在忙着到学校去帮忙,我们聊天的时间真的变得很少了。。。可是自己又不能太自私,只能每次对你说‘我行,我能,everything is ok….. 其实我能不能你自己应该都心里有数。。。。=(

今天早上只有自己一个人在家。。。天空突然打了一声很大声的雷。。。。从小到大我都最怕雷声,而且这次是一个人在家,也只可以靠自己克服,很想有你陪着我,可是又不能打扰你,当电话还在dialing时我又cancel了。。。。也许这次真的是时候要我自己去面对了吧。。。。不再依赖人,不再依靠任何人。。。。。=

i really hope that i can get over with all this unhappy things.....bcoz i'm GAN JINN HOONG^^

No comments:

Post a Comment